Tajriba Kassa updates

Versie 2.0.3 (dec 2022):

  • [Nieuw] Optioneel verkrijgbaar is het klantendisplay (via een tablet). Hiermee zien klanten aan de kassa de gescande producten en de totaalprijs. Uiteraard met ruimte voor een promotiebanner.
  • Enkele kleine issues met de cadeaubonnen opgelost.
  • Email check werkt weer bij het aanmaken van een nieuwe klant.
  • Diverse bugfixes

Versie 2.0.2 (nov 2022):

  • [Nieuw] Bij een verkoop kan op de productregel nu de productprijs aangepast worden.
  • [Nieuw] Geen klant aangemaakt of geselecteerd maar wel de kassabon per e-mail versturen? Dat kan vanaf nu! Hiermee besparen we veel papier.
  • [Nieuw] De omzet statistieken inzien en exporteren is nu voor iedereen aanwezig en zullen wij in de toekomst verder uitbreiden.
  • [Nieuw] Product labels kan je nu voor 1 product met 1 druk op de knop 5x of 10x printen.
  • [Nieuw] De vernieuwde pagina voor het kiezen van de betaalmethoden. Dit zorgt voor meer overzicht en structuur.
  • [Nieuw] Ondersteuning voor het innemen en verkopen van cadeaubonnen (optioneel te activeren).
  • [Nieuw] Het is nu mogelijk een retour te verwerken van exact hetzelfde product met dezelfde maat in 1 order.
  • [Nieuw] Gaat er onverhoopt wat mis in de kassa, dan krijgen wij hier intern een e-mail notificatie van.
  • [Nieuw] Bij een contante betaling staat het wisselgeld nu op de kassabon en e-mail.
  • [Nieuw] Het voorraad veld bij het toevoegen van een product via de kassa.

Problemen opgelost:

  • De datum en tijd op de kassabon staan nu in de juiste volgorde.
  • De kassa toont nu geen dubbel klantadres meer.
  • Vertalingen toegevoegd voor de statistieken exports.
  • Voorraad opboeken/afboeken worden weer opgeslagen in het PrestaShop logboek.
  • Het voorraad scherm werd heel soms wit.
  • Het filteren van producten op categorieniveau is verbeterd.
  • Ondersteuning voor PHP 7.4 en de laatste PrestaShop versies.

Meer blogs

Graag vertellen wij wat we bij Tajriba doen om duurzaam te ondernemen. Een belangrijk aspect om bij te dragen aan een beter milieu en een...

Lees meer

Webcare, de klantenservice van uw webshop. Klanten kunnen bedrijven vaak contacteren via: e-mail, het contactformulier en per telefoon. Echter maken ruim 9.5 miljoen Nederlands gebruik...

Lees meer