Haal de aankomende tijd meer uit je webshop

Het is een bijzondere tijd. Minder bezoekers in fysieke winkels of winkels die al gesloten zijn.
Veel mensen gaan nu niet op pad, maar bestellen gelukkig wel online!
Hierbij een aantal tips, om tijdens deze periode meer uit je webshop te halen.

  • Livechat. Laat een livechat module installeren en blijf via de chat in contact met je klanten via de webshop.
  • Is je klantenservice nu al erg druk, dan is het handig om een landingspagina aan te maken met veelgestelde vragen.
  • Informeer klanten goed over de levertijden. Het is niet erg als het wat langer duurt. Het is wel vervelend als de klant dit niet te horen krijgt.
  • Laat winkelpersoneel op afstand advies geven. Ga via bijvoorbeeld Instagram of Facebook live om aankoopadvies te geven via videochat.
  • Zet tijdelijk winkelpersoneel in bij de verbetering van de online producten. Zoals teksten, foto’s en videos etc.

Ben je ondernemer en heb je nog geen webshop en heb je deze nu snel nodig? Ook hierbij kunnen wij helpen en kijken graag naar een passende oplossing.

Heb je het nu als ondernemer moeilijk door aantoonbare terugloop in klandizie, dan denken wij graag mee!

Onze dienstverlening en dat van onze leveranciers gaat gewoon door! We zullen de aankomende tijd vanuit huis werken.
Hopelijk vervallen de aangekondigde beperkingen en maatregelen snel voor iedereen. We laten ons niet van de wijs brengen door dit stomme virus.

Contact met onze E-commerce experts

Meer blogs

In deze blog gaan we kijken naar de belangrijkste grafisch webdesign trends die we in 2020 gaan zien in online- en offline ontwerpen. Elke ontwerper...

Lees meer

Zodra er online een bestelling wordt gedaan krijg de consument vanuit het webshop systeem automatische e-mails. Vaak een order bevestiging en een e-mail zodra de...

Lees meer